Jazda na rowerze stacjonarnym to próba charakteru i pracy zespołowej – takie opinie o indoor cycling najczęściej słyszymy od Was. Indoor cycling to grupowy trening wytrzymałościowy, który polega na stałym podkręcaniu tempa i zwiększaniu obciążenia na kole zamachowym roweru. Wszystko odbywa się pod okiem instruktora, który intensywność jazdy dopasuje do uczestników zajęć. Dzięki temu efekty indoor cyclingu zauważalne są w skali całej grupy, jak i samego Ciebie.

Indoor cycling dla początkujących rozpoczyna się od delikatnej jazdy interwałowej. To jak przejażdżka na składaku! Z biegiem czasu nasi trenerzy podkręcają obroty, a grupa zaczyna poruszać się niczym peleton w Tour de France. Fizyczne trudy tzw. spinningu uzupełniamy pracą mentalną – dzięki niej nie tylko poradzisz sobie z obciążeniami treningu, ale też możesz przechodzić na zajęcia dla zaawansowanych. Bo w strefie indoor cycling siłowni High Fitness prowadzimy treningi o różnym stopniu trudności, do których dobierana jest muzyka o odpowiednim rytmie.

Ile kalorii można spalić dzięki indoor cycling? Po godzinnym treningu możesz być uboższy nawet o 1000 kcal. Trening na rowerze stacjonarnym to skuteczny sposób na odchudzanie, a odpływ kalorii kontroluje się za pomocą licznika umieszczonego na rowerowej ramie. Nieważne jakie warunki panują za oknem – indoor cycling w siłowni uskutecznia plany zrzucenia zbędnych kilogramów. I to bez wyciąganiu roweru z piwnicy.

Zalety indoor cycling:

  • uzupełnienie dla klasycznego treningu (outdoor cycling) – jeśli na co dzień szosa jest Twoim naturalnym środowiskiem, indoor cycling potraktuj jako trening,
  • efekt peletonu – tempo treningu dostosowane jest do możliwości grupy, która na zajęciach jest jak peleton
  • praca pod okiem trenera – indoor cycling w domu to dobry pomysł, ale efektywniejsza jest jazda pod okiem specjalisty, który sprawi, że nie przeszarżujesz w trakcie zajęć,
  • czas trwania kursu indoor cycling dostosowany jest do poziomu grupy, zajęcia dla zaawansowanych trwają godzinę,
  • jazda na rowerze stacjonarnym polepszy Twoją kondycję i przy okazji pozwoli Ci popracować nad dolnymi partiami mięśni – pośladkami, łydkami czy udami.

Ta strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności